סרום טבעי - הסוד של כל שגרת טיפוח - אור המדבר: רוקחות טבעית %

שירות לקוחות : 054-7766343

diploma_white

100% אחריות! לא אהבתם? קבלו את כספכם בחזרה (החזרה עד 14 יום)

delivery-truck

משלוח חינם לנקודת חלוקה בקניה מעל 199 ₪

delivery-truck

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ₪

delivery-truck

משלוח חינם לנקודת חלוקה בקניה מעל 199 ₪

delivery-truck

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ₪

שירות לקוחות : 054-7766343

diploma_white

100% אחריות! לא אהבתם? קבלו את כספכם בחזרה (החזרה עד 14 יום)

 לחיפוש המוצר המבוקש, יש להקליד את שמו או תיאורו.

משלוח חינם לנקודת חלוקה בקניה מעל 199 ₪

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ₪

100% אחריות! לא אהבתם? קבלו את כספכם בחזרה (החזרה עד 14 יום)

שירות לקוחות : 054-7766343

 לחיפוש המוצר המבוקש, יש להקליד את שמו או תיאורו.

סרום טבעי – הסוד של כל שגרת טיפוח

אם את מנקה את פניך בסבון וטונר פנים, מורחת קרם לחות באופן קבוע ולא באמת רואה שינויים רציניים בעור שלך, יכול להיות שחסר סרום פנים בשגרת הטיפוח שלך.

הסרום הוא השלב שבין ניקוי פנים והטונר ולפני קרם הלחות וההזנה, והוא מהווה בוסטר ממוקד לטיפול בעור בזכות ריכוז גבוה של חומרים פעילים, כולם ממקור טבעי וצמחי אשר יחד מעודדים התחדשות תאים תקינה.

החומרים הפעילים בסרום הפנים חודרים עמוק יותר והם אלו שעושים את ההבדל בבריאות ומראה העור.

ההבדל בין סרום שמנים לסרום קרמי

ישנם שני סוגים עיקריים של סרומים: סרום שמנים וסרום במרקם קרמי.

  1. סרום שמנים הוא תערובת שמנים איכותיים מכבישה קרה עשירים בחומצות שומן חיוניות הנספגות בקלות, ויטמינים ואנטי אוקסידנטיים המזנים ושומרים על העור ויוצרים יחד סינרגיה מופלאה שמעניקה זריקת מרץ משקמת ומחייה לעור פניך. סרום שמנים מתאים במיוחד לאיזון עור יבש וחסר חיוניות, עור מצולק, אקנה מבוגרים, סבוראיה, פיגמנטציה ועור.
  2. סרום במרקם קרמי משלב בין 2 פאזות שומנית ומימית. כדי שתקבלי את המרב משתי הפאזות חשוב שתבחרי בסרום המשלב בין הידרוסולים ושמנים. הידרוסולים הם צמחי מרפא המופקים בתהליך זיקוק מסורתי, השומר על כל ערכי הצמח בצורה המדויקת ביותר כמו שהם גדלים בטבע. מגע של הידרוסול על העור מעניק לו את כל יכולות הריפוי הקיימות בצמח להתחדשות, הרגעה, והגנה. שילוב בין הידרוסולים לשמנים טבעיים בכבישה קרה, בדומה לסרום שמנים מעצים את הבוסט ההזנה שעורך מקבל.

 

סרום טבעי

 

יתרונות הסרום הטבעי

לא משנה אם תבחרי בסרום שמנים או סרום קרמי, הכי חשוב שתבחרי בסרום פנים טבעי. כפי שכבר כתבתי, סרום פנים הוא בוסטר חומרים פעילים החודרים לעור וממריצים את התחדשות התאים. בחירה בסרום טבעי תעניק לך ביטחון שאת מזינה את עורך במרכיבים חיוניים שהעור והגוף שלך מכירים ויודעים להפיק מהם את המירב. תחשבי על הסרום כארוחה בריאה ומזינה עשירה בכל באבות המזון החיוניים לעורך.

בחירה בסרום שאינו ממרכיבים טבעיים, את למעשה מחדירה לעורך מרכיבים מסוכנים ואולי אף רעילים. קיימים היום בתעשיית הקוסמטיקה מרכיבים סינטטיים רבים שמעניקים ברק וזוהר לעור הפנים לטווח הקצר. אולם חשוב שתדעי את מחדירה לעורך מרכיבים אותם העור לא יודע לפרק ולמעשה גורמים לו "להילחם" בגוף זר שמונח עליו.  גם אם תראי הטבה מסוימת בעור פניך, הנזק לרקמות יהיה לטווח ארוך. תופעות כמו אדמומיות, אלרגיה, יובש, הן ביטוי שהעור מנסה לסלק את ולנקות עצמו מהחומרים המזיקים במקום ליהנות מהזנה.

הנה כמה שמנים מופלאים מכבישה קרה שעושים נפלאות לעורך ואידיאלים לסרום שמנים:

שמן רוז היפ בכבישה קרה – Rosehip

אם את נוטה לסבול מדלקות עור, אקנה או הפיגמנטציה כדאי שתכירי את שמן הרוז היפ. הוא אחד השמנים הטובים ביותר לעידוד התחדשות תאי העור.ניתן מרוח אותו ישירות על פנים נקיות או על צלקות טריות, פיגמנטציה, קמטוטים דקים, סימני מתיחה וכהרגעה אחרי חשיפה לשמש. שמן רוז היפ עשיר בוויטמיןE ומסייע גם בשיפור מרקם וגמישות העור.

שמן חוחובה

שמן החוחובה הוא מוצר נפלא הפועל לאיזון ייצור החלב העור, ויסות העור ומסייע בניהול התפרצויות אקנה, ואלרגיות . שמן חוחובה מופק בכבישה הקרה טהורה, הוא השמן הקרוב ביותר להרכבו של עורך ומעניק לו לחות מתמשכת ללא תחושת כבדות.

שמן רימונים

אחד השמנים העוצמתיים ביותר שיש בטבע! השמן מופק מזרעי פרי הרימון ומגלם בתוכו אוצר נדיר של נוגדי חמצון.

הוא ממריץ התחדשות תאי עור בריאים בשכבה העליונה (קרטינוציטים), מרכך ומשפר את האלסטיות של עורך. מעניק הגנה לרקמות העור העליונות מפני נזקי הסביבה. הוא מסייע לצמצום שומות שומניות, צלקות, מבהיר כתמי פיגמנטציה. משפר מראה עור יבש, בוגר תשוש וחסר חיות. מונע התפתחות והתפשטות סרטן העור (בשילוב בין מריחה נקודתית ולקיחה פנימית במינון גבוהה).

שמן רימונים מצמצם את מראה הקמטים והקמטוטים, יעיל גם כסרום לאזור העדין מסביב העיניים, מעניק לחות הנשמרת לאורך זמן. נחשב למרכיב חיוני בכל מוצרי הקוסמטיקה הטבעית.

שמן נר הלילה

שמן נר הלילה טהור אורגני בכבישה קרה evening primrose נחשב למרכיב אנטי-אייג'ינג חיוני בכל מוצר קוסמטיקה טבעי ובסרום טבעי בפרט. השמן עשיר בחומצות שומן חיוניות  וחומצה ייחודית לו בשם GLA שתורמת לאיזון והרגעת העור, מפחיתה לדלקות, מרגיעה אדמומיות, מחזקת את תאי העור ומגנה עליהם ובכך תורמת לתהליך הטבעי של התחדשות העור. מספק לעורך הזנה קלילה ויעילה, הואמתאים במיוחד לעור רגיש הסובל מאלרגיות, דלקות עור או לאזורים עדינים כמו מסביב לעיניים.

שמן מקדמיה

עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 3 ו-6,  ואומגה 7 (חומצה פלמיטולאית), וויטמין E, שמן מקדמיה מרכך, מעדן ומשפר את מרקם ואלסטיות העור, מונע אובדן נוזלים ומעניק מראה עור אחיד וחלק יותר, ומתאים גם לסרום עיניים. מומלץ למהול אותו בשמנים קלילים יותר כדי לעדן את ספיגתו.

 

מתכון ביתי לסרום פנים טבעי

מתחשק לך לרקוח בעצמך סרום פנים? הנה מתכון פשוט ואפקטיבי אותו אפשר להכין בקלות בבית:

  • 25% שמן רוז היפ
  • 25% שמן נר הלילה
  • 20% שמן מקדמיה
  • 15% חוחובה
  • 5ֵ% שמן רימונים
  • 5% ויטמין E
  • 5% סקוולאן

יש למדוד ולמזוג את השמנים לתוך בקבוק ולהנות מייד מסרום פנים טבעי לעור קורן ובריא.

 

ניתן לקנות כאן > כלי מדידה ומזיגה המתאימים במיוחד לרוקחות טבעית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
גלילה למעלה
WhatsApp chat
דילוג לתוכן